و در مقابل دروازة شهر مدينه به امر امام قدري استراحت ميكنند،
تا بشير خبر آمدنشان را به اهل مدينه بدهد.
زينب در آستانة ورودي مدينه صدا به ناله واميدارد:
«كه مدينه ما را قبول منما، مدينه آن زمان كه از تو جدا شديم،
با حسن وعباس و علياكبر ... رفتيم؛
اما اكنون هيچ كدام آن ها همراهمان نيستند،
مدينه در يك روز، 18 مَحرَم خود را از دست دادم.»
تسنیم...
ما را در سایت تسنیم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13