ک هیچ جور خالی نمیشه
انگاری تمامی مجاری تنفسیم رو در برگرفته
ن تنها مجرای تنفسم بلکه ی جورایی ب قلبم ریشه دوونده
هیچ جوری خوب نمیشم
تبدیل شده ب یک هوا
ی باد
بیشتر سمت قفسه سینه تا شش و قلبم
نمیدونم چ کنم
انگار ششها نای بیرون دادنش رو ندارن
هنگام خواب بیشتر حسش می کنم
هیچ جوری خوب نمیشم
یعنی قسمتم بشه کربلا
خوب میشم؟؟؟
تسنیم...ما را در سایت تسنیم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12