
شبی تیره و تار ... نه ستاره ای و نه خبری از ماه بود ! xa0 یک کاروان بود و یک حسین xa0اما آن شب هم حسین بود و بلکه زینب بود .xa0 xa0 نمی دانم کسی برای تشنگان آب آورد ؟ xa0 خیمه ها هم که غارت شده بود . آیا کسی گرسنه نبود ؟ xa0 شاید امام سجاد رفته باشد کنار علقمه !؟ اصلا مَشکی درون خیمه ها به جا مانده بود ؟!...
ادامه مطلب
وبلاگ من حسینیه............ xa0...
ادامه مطلب