
ی بغضی تو گلولهک هیچ جور خالی نمیشهانگاری تمامی مجاری تنفسیم رو در برگرفتهن تنها مجرای تنفسم بلکه ی جورایی ب قلبم ریشه دوونده هیچ جوری خوب نمیشمتبدیل شده ب یک هوای بادبیشتر سمت قفسه سینه تا شش و قلبمنمیدونم چ کنمانگار ششها نای بیرون دادنش رو ندارنهنگام خواب بیشتر حسش می کنمهیچ جوری خوب نمیشمیعنی قسمتم بشه کربلاخوب میشم؟؟؟Let's block ads! بخوانید...
ادامه مطلب